שאול בוסתן
תפקידים באתר: מלחין, מעבד, מנצח
לידה: 1983

שאול
ביוגרפיה

נולד בבאר שבע.
בוגר האקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים במנדולינה ובקומפוזיציה בכיתתם של מוטי שמידט וחיים פרמונט. השנה מסיים בוסתן את התואר שני בקומפוזיציה וניצוח בכיתתו של אהרון חרל"פ.

למרות גילו הצעיר הספיק שאול להשלים למעלה משלושים יצירות.
בין יצירותיו מוסיקה תזמורתית, קאמרית, ווקאלית, עיבודים סימפוניים שונים, מוסיקה לתאטרון, למחול ואופרה קאמרית.

 את יצירותיו ועיבודיו ניגנו התזמורת הפילהרמונית הישראלית, הסינפונייטה הישראלית באר שבע, התזמורת הקאמרית של תל אביב, התזמורת הקאמרית הקיבוצית, תזמורת הבמה חולון, תזמורת האקדמיה למוסיקה ירושלים, התזמורת סימפונית היהודית של לוס-אנג'לס - ארה"ב, האנסמבל הטירולי למוסיקה חדשה (אוסטריה), אנסמבל "מוסיקה נובה", אנסמבל "קפריזמה", רביעיית באר שבע, והרכבים נוספים. יצירותיו הושמעו בתחנת הרדיו "קול המוסיקה", שודרו בערוצי הטלוויזיה ונוגנו בפסטיבל "צלילים במדבר" משנת 2001. בוסתן מרבה לנצח על יצירותיו ובאפריל 2008 ניצח בהצלחה רבה על "סיפורו של התו סול", אופרה פרי עטו.

בוסתן מלמד הלחנה ומקצועות המוסיקה וכן מנצח על תזמורת כלי הפריטה של עמק הירדן ומקהלת החובבים שע"ם בירושלים. הוא המייסד והמנהל המוסיקלי של ה"מרכז למוסיקה גוננים" – בית ספר למוסיקה בשכונת קטמונים בירושלים.

בוסתן ניגן עם תזמורת הסינפונייטה הישראלית באר שבע, התזמורת הסימפונית החדשה חיפה, תזמורת הבמה הישראלית חולון, אנסמבל "קפריזמה", רביעיית המנדולינות הישראלית, בתיאטרון הקאמרי של תל אביב ובהרכבים נוספים. נגינתו הוקלטה לתחנת הרדיו "קול המוסיקה".

זוכה פרס שני בתחרות הקומפוזיציה ע"ש חנה אבני-ידור (תשס"ח), במלגת הצטיינות בחינוך מוסיקלי ע"ש דבורה גרוסמן (תשס"ו), ובמלגות קרן התרבות אמריקה ישראל במנדולינה ובקומפוזיציה החל משנת 2002.



האזנה ברדיו האזינו לשירי שאול בוסתן ברדיו זמרשת
שירים שעיבד (הקלטות)
שיר 1. ליל גליל (כל הכפר שוקט, רוגע) קובץ להאזנה - בדף השיר תווים בדף השיר


נהנית מזמרשת?
אתר זמרשת מתקיים בזכות תרומות.
עזרו לנו להמשיך במפעל!
לתרומה קבועה או חד פעמית: