הקישור הועתק
בליווי הרכב כלי.
ביצועים נוספים:
יעקב מזור:
לפי הסממנים המיוחדים של הלחן של השיר הזה – המבנה האופייני א-ב-ג-ב, עיצוב המודליות של הלחן, ההתפתחות המלודית מקטע למשנהו, המוטיבים - יתכן שהלחן אינו קומפוזיציה מקורית של גרינשפון, אלא אימוץ (מדעת או שלא מדעת) של לחן חסידי לא ידוע. לחילופין אפשר שהמלחין אמנם חיבר את הלחן ולא "שאל" אותו ממקור חסידי לא ידוע, אך עשה זאת תחת השפעת המוסיקה החסידית שהכיר, וכך יצר לחן שדמיונו לניגון חסידי ממש מפתיע. על מקרים דומים של אימוץ לחן חסידי שלא מדעת ע"י חלוצים ואנשי העליות הראשונות ראה מאמרי "מן הניגון החסידי אל הזמר העברי". ראו את השיר בלחן גראד
לפי הסממנים המיוחדים של הלחן של השיר הזה – המבנה האופייני א-ב-ג-ב, עיצוב המודליות של הלחן, ההתפתחות המלודית מקטע למשנהו, המוטיבים - יתכן שהלחן אינו קומפוזיציה מקורית של גרינשפון, אלא אימוץ (מדעת או שלא מדעת) של לחן חסידי לא ידוע. לחילופין אפשר שהמלחין אמנם חיבר את הלחן ולא "שאל" אותו ממקור חסידי לא ידוע, אך עשה זאת תחת השפעת המוסיקה החסידית שהכיר, וכך יצר לחן שדמיונו לניגון חסידי ממש מפתיע. על מקרים דומים של אימוץ לחן חסידי שלא מדעת ע"י חלוצים ואנשי העליות הראשונות ראה מאמרי "מן הניגון החסידי אל הזמר העברי".
ראו את השיר בלחן גראד
מקור: "פואה גרינשפון: שירים", חלילית, 1975, עמוד 15
פורים   העלייה השלישית