אביב שמח עם זֶמֶרֶשֶׁת ורשת גימל

צוות זֶמֶרֶשֶׁת מאחל לגולשים אביב שמח ומזמין אתכם ליהנות ממגוון שיתופי פעולה עם רשת גימל. ועכשיו: כל יום רביעי בלילה - שירים עד קום המדינה כל הלילה!

חדש! מעתה, בכל יום רביעי מ-1:00 בלילה, מייד אחרי תוכניתו של נחצ'ה ועד 6:00 בבוקר - שירים עבריים עד קום המדינה ברצף! תודות גדולות לרעיה אדמוני על איסוף השירים ולנועם גילאור מנהל רשת גימל. להאזנה בזמן השידור החי לחצו כאן.


אחת לשבועיים מתארח/ת נציג/ה זֶמֶרֶשֶׁת בפינה מיוחדת בתכנית "נחצ'ה  בגימל" בהגשה אישית של נחום (נחצ'ה) היימן וגבי ינון. התכנית משודרת בימי רביעי בין 23:00 ל-01:00 (לשעבר, המשבצת של נתיבה בן-יהודה) והפינה של זמרשת ב-23:40. ניתן להאזין לפינה האחרונה כאן.


במסגרת שיתוף הפעולה עם רשת גימל, זֶמֶרֶשֶׁת שמחה להגיש לכם 5 שירים מתוך התקליטור החדש של הגבעטרון, עלי גבעה, פרי יוזמה של רשת גימל בשיתוף רשת חנויות המוזיקה התו השמיני.

לכבוד צאת הדיסק, אירח ברק פז מזמרשת את אמירה ידין מהגבעטרון ואת אביבית אפפלבאום (יובל) מזמרשת באולפן רשת גימל. יחד הם השמיעו שירים מהתקליטור החדש והקלטות ישנות לאותם שירים. האזינו לתכנית כאן.

אמירה ידין וברק פז באולפן רשת ג'
צילום: אביבית אפפלבאום (יובל) 


ביום ג', 13.4.10, בין 15:00 ל-17:00, נערך ברשת גימל מצעד מיוחד של שירים מלפני קום המדינה!את השירים דרגו גולשי תפוז, ואת המצעד הגישו אביבית וגלי מזֶמֶרֶשֶׁת. תודה לרשת גימל על היוזמה הברוכה! תוכלו להאזין השבוע למצעד ששודר כאן.



אתם מוזמנים לכתוב ולפרגן לרשת גימל על קידום הזמר העברי המוקדם -
כאן.

מאחלים לכם האזנה ערבה,
צוות זמרשת

 


לכל החדשות »

נהנית מזמרשת?
אתר זמרשת מתקיים בזכות תרומות.
עזרו לנו להמשיך במפעל!
לתרומה קבועה או חד פעמית: