"יפים הלילות בכנען" - להקת "גאיה"

"גאיה", להקה ייחודית בנוף המוסיקה הישראלית, משיקה מופע חדש: "יפים הלילות בכנען", המבוסס על שירי רועים, חלקם מלפני קום המדינה וחלקם משנותיה הראשונות.

כידוע, זֶמֶרֶשֶׁת מעודדת כל פעילות של הפצה, החיאה, ושימור של הזמר העברי המוקדם, ולכן שמחנו מאד לשמוע על היוזמה המרעננת והאמיצה של חברי להקת "גאיה" ממש מייד לאחר פרסום הקול הקורא לקהילת המוזיקה.

הרומן של "גאיה" עם שירי רועים החל בערב לזכרו של יוסף הדר בפתח-תקוה, שבו ביצעה הלהקה ארבעה משיריו. ההצלחה הייתה גדולה. הקהל עמד על רגליו והריע. חברי הלהקה התרגשו והבינו שהם רוצים להפיק מופע משלהם של שירי רועים.

המופע כולל שירים אלמותיים כמו: "שיר השומר", "שדמתי", "למדבר", "ערב שח" ועוד רבים נוספים, אשר עוברים תחת ידיהם האוהבות של הלהקה וזוכים לעיבודים מרגשים ומלאי קצב.

"יפים הלילות בכנען" הוא אירוע של שירה וזמר לצד יצירות אינסטרומנטאליות, המשלבות חדשנות ואוטנטיות, כמיטב המסורת של "גאיה".

לתוך המפגש המוסיקלי המלהיב והמפתיע מתגלגלת דמות של רועה חביב ומשעשע מישראל של ראשית שנותיה. במהלך הערב יחזר הרועה אחר עדי (סולנית הלהקה) בדרכו מלאת ההומור. תוך חיזוריו הנמרצים הוא ינסה להסעיר את דמיונה בתיאורים ציוריים של הווי הרועים והאיכרים של פעם, סיפורים על אהבת התמימות והפשטות והתרפקות על ריחות האדמה, צלילי הצאן וצלילות המים בבאר...

גילי ליבר -  שירה, גיטרה, חלילים ודרבוקה
עדי פרומוביץ - שירה  ומשחק
איהאב נימר - עוד וכינור
רונן ברק - תופים וכלי הקשה
נמרוד לכיש - גיטרה בס
דורון דנגור - קלידים ותכנותים
ליאור חקון - משחק

כתיבה: אסף אשתר
בימוי: חמוטל בן זאב-עפרון
עיבודים: להקת "גאיה"

מופעי הרצה במחירים מיוחדים:
צוותא, ת"א - 29/1 יום ה' בשעה 19:00 (שירים בלבד, ללא קטעי הקישור) ובשעה 21:00 (הופה רגילה).

מחירים מיוחדים לידידי זמרשת: ההופעה ב-19:00 - 30 ש"ח, ההופעה ב-21:00: 60 ש"ח (במקום 120)

אתר הבית של "גאיה": www.gaya-group.co.il

לאחר המופע יופק דיסק, והשירים הרלוונטיים ממנו יעלו לאתר זמרשת.


לכל החדשות »

נהנית מזמרשת?
אתר זמרשת מתקיים בזכות תרומות.
עזרו לנו להמשיך במפעל!
לתרומה קבועה או חד פעמית: